Вам був надiсланий лист з новим паролем Дякуємо за реєстрацiю. Ваш запит буде розглянуто у найближчий час.
14 Грудня 2024

Тарас Висоцький

Напередодні «перезавантаження» Кабмін затвердив розпорядження № 154-р від 14 березня 2016 р., згідно якого відбувається розподіл за напрямами використання коштів, передбачених за бюджетною програмою 3111020 “Розвиток мережі та утримання автомобільних доріг загального користування” на 2016 рік. Першу недоречність, яку помічаєш, коли читаєш  це Розпорядження є слово «розвиток», оскільки в напрямках розподілу бюджетних коштів передбачено лише погашення кредиторської заборгованості та поточний середній і дрібний ремонт та експлуатаційне утримання доріг, а про розвиток у документі забули зовсім. Отож, на ремонт виділили 6,5 млрд. грн.

Згідно даного розпорядження в 2016 році за бюджетні кошти зроблять поточний середній ремонт 728 км автомобільних доріг державного значення, витративши на це 3,5 млрд. грн. У розпорядженні у деталях до кілометра були надані відповідні переліки доріг та вартість їх ремонту. Але коли справа дійшла до розподілу витрат на поточний дрібний ремонт та експлуатаційне утримання, Кабмін вирішив виділити 2,5 млрд. грн без деталізації на які конкретно дороги і потреби.

Але найбільше обурюють два останні напрямки використання грошей платників податків. На прикладні наукові розробки передбачено 26 млн. грн, а на витрати, пов’язані з презентацією інвестиційних проектів – 450 млн. грн. При цьому витрати на контроль за станом автомобільних доріг та якістю дорожніх  робіт передбачається всього 20 млн. грн. Мабуть, українська наука планує розробити цього року концептуально новий підхід до ямкового ремонту та дійсно потребує на це мінімум 1 мільйон доларів. А щодо 450 млн. грн на презентацію інвестиційних проектів – просто бракує слів. Річний бюджет всього міністерства інфраструктури складає 575 млн. грн, а підвідомче йому агентство автомобільних доріг використає 450 млн. грн на презентації. Витрати на оплату праці апарату міністерства інфраструктури складають 20 млн. грн, тобто за презентаційні кошти можна було в десятки разів підвищити працівникам заробітну плату, мотивуючи та підвищуючи їхню ефективність.

Агарні виробники протягом року сплачують близько 5 млрд. грн акцизного податку з дизпалива, обробляючи сільськогосподарські угіддя, фактично не виїжджаючи на дороги загального користування, проте формують майже весь фонд ремонту доріг. При цьому 450 млн. грн (10% коштів сплачених аграріями) витрачаються на презентації та залучення химерних інвестицій, хоча їх було б достатньо для ремонту близько 500 км сільських доріг, що підвищило якість життя мінімум 100 тис. жителів близько 50 сіл, а не декількох високих чиновників.

Блог підготовлений для сайту "Новое время. Бизнес".




  • БЕЙКЕР ТІЛЛІ УКРАЇНА
  • Agroresurs
  • AMAKO
  • Лімагрейн
  • Zeppelin
  • Amazone
  • LNZ Group
  •  Agricom Group
  • horsch
  • uahk
  • Сygnet
  • Syngenta
  • Agco
  • Agroregion
  • Eridon
  • MHP
  • Maschionet
  • Maisadour
  • Козятинський м’ясокомбінат
  • DuPont Pioneer
  • Вінницька аграрно-промислова група
  • Agroscop
  • Agrimatco
  • NCH Advisors
  • Continental farmers Group
  • credit agricole
  • claas
  • john deer
Вітаємо! Ви підписались на новини порталу Ukab