Останні записи в блогах
29.06.2022

Збиральна кампанія без грошей. Чи зберуть аграрії вирощений урожай
У 2022 році українські аграрії провели, мабуть, найскладнішу посівну кампанію за часів незалежності — заміновані поля, трактористи в бронежилетах, обстріли, окупація і деокупація. Водночас виникли проблеми з фінансами, ресурсами, людьми, а в якості «приємного бонусу» — закриті морські порти та здорожчання логістики в 4-6 разів.
Детальніше25.06.2022

Єдиний варіант уникнути світової продовольчої кризи — розблокувати чорноморські порти
Зараз Україна знайшла деякі шляхи для експорту, які допоможуть у найближчий рік реалізувати наші запаси на світовому ринку (порти Дунаю, румунські та польські порти). Але цього недостатньо.
Детальніше23.06.2022

Від України чекають зерно, а ми експортуємо руду
Пропускна здатність вантажних перевезень залізницею до ЄС — 1900 вагонів на добу. Близько половини цього обсягу займає залізна руда. До яких наслідків це може призвести?
Детальніше16.05.2022

Війна, агро, ПДВ: що нового в сфері оподаткування
12 травня Верховна Рада України прийняла за основу та в цілому законопроєкт №7360 «Про внесення змін до Податкового кодексу України та інших законів України щодо особливостей податкового адміністрування податків, зборів та єдиного внеску під час дії воєнного, надзвичайного стану», яким пропонується уточнити ряд положень в частині оподаткування, які також прямий вплив на український агросектор.
Детальніше16.12.2021

2021 рік: чим він запам’ятався в агро?
Час підводити підсумки! Що ж важливого сталось у вітчизняному агросекторі за 2021 рік?
Детальніше09.11.2021

«Покращення» від Укрзалізниці — до сезону не готові
На хвилі збору врожаю Укрзалізниця підкинула аграріям чергове «покращення»: викликає обурення нинішня ситуація з цінами на вагони, які сягають космічних рівнів.
Детальніше03.11.2021

Кліматичні зміни: чи далеко Київ від Риму і Глазго?
Зустріч G-20 в Римі та кліматичний саміт в Шотландії, очевидно, визначатимуть кліматичне майбутнє на наступні декілька років. Наявна інформація, а також витоки, свідчать що кліматичний порядок денний не настільки оптимістичний, як можливо варто було очікувати.
Детальніше27.10.2021

Боротьба з перегрузами обернеться новою хвилею корупції на дорогах
З 1 жовтня вступили в дію Закони 1534-IX та 1582-IX, які мали б запровадити дієві механізми боротьби з перегрузами на автодорах. Закони були прийняті ще в червні, і за три місяці Кабмін, Мінінфраструктури та Укртрансбезпека мали б підготуватися до ефективного забезпечення контролю на дорогах. Проте поки все йде, м’яко кажучи, не за планом: Укртрансбезпека без керівника, нові порядки та процедури не прийняті, на місцях продовжуються численні корупційні скандали.
Детальніше18.10.2021

Логістично-законодавче фіаско 2021 року
В боротьбі за збереження вкладених коштів у «Велике будівництво» доріг по Україні і намагання почати боротися з «перегрузами» на дорогах, народні обранці, профільні міністерства та служби не почувши побажання бізнесу, створили ситуацію, коли «ніхто нічого не розуміє».
Детальніше12.10.2021

Ринок землі в Україні: що стримує його активізацію
100 днів — саме стільки минуло з дня запуску ринку земель сільськогосподарського призначення. Це не багато, не мало, проте певні висновки про динаміку укладання угод та основні наявні гальмівні фактори земельного ринку вже можна зробити.
Детальніше