Вам був надiсланий лист з новим паролем Дякуємо за реєстрацiю. Ваш запит буде розглянуто у найближчий час.
19 Травня 2024

Новини

19.10.2010

У другому щорічному опитуванні конкурсу «Агробренд-2011» приймуть участь понад 1000 підприємств

У листопаді-грудні 2010 року Асоціація «Український клуб аграрного бізнесу» спільно з «Київським міжнародним контрактовим ярмарком» проведе друге щорічне опитування в рамках загальнонаціонального конкурсу «Агробренд».

Сектор ресурсного забезпечення, як і інші підгалузі АПК, набув суттєвих змін у кризові роки – управління сільськогосподарськими підприємствами носить більш стратегічний характер, звертається більше уваги на оптимізацію витрат. «Головним критерієм у виборі виробничих ресурсів аграріями стає якість ресурсу, адже більш дешевий продукт невідомого походження, наприклад, насіння або гербіциди, може не принести очікуваного ефекту, а подекуди призводить до величезних втрат. Очевидно, що ті ресурсні компанії, які зуміли вчасно пристосуватися до нових умов, залишаться у виграші. Виявлення саме цих, найуспішніших гравців ринку є завданням конкурсу «Агробренд-2011», - коментує координатор проекту AgriSurvey Асоціації «Український клуб аграрного бізнесу» Тарас Гагалюк.

Конкурс базується на вивченні популярності торгових марок (брендів) серед споживачів – сільськогосподарських підприємств. У цьому році опитування охопить понад 1000 менеджерів підприємств аграрного сектора, які є найактивнішими учасниками виставок із сільськогосподарської тематики. Опитування триватиме з середини листопада і завершиться в першій декаді грудня. Нагородження переможців конкурсу відбудеться під час виставки «ІнтерАгро-2011», яка буде проводитися з 2 по 4 лютого 2011 року в Києві.

Результати минулорічного – прем’єрного – конкурсу виявили переможців і лауреатів у різних номінаціях. Так, на думку сільгосппідприємств, найуспішнішими брендами 2010 року стали компанії John Deere, Syngenta і Pioneer. Поряд з цими всесвітньо відомими брендами не останню роль відігравали і вітчизняні торгові марки. Лауреатами конкурсу стали компанії «Сади України», «Райз» та «Ерідон»

Довідка: Конкурс «Агробренд» заснований Асоціацією «Український клуб аграрного бізнесу» спільно з ТОВ «Київський міжнародний контрактовий ярмарок» у 2009 р. Метою конкурсу є формування і розвиток обізнаності з брендами, надання об’єктивної оцінки ефективності маркетингової політики ресурсних компаній, вивчення динаміки ринку і змін у вимогах споживачів. За результатами конкурсу відбувається нагородження найуспішніших брендів серед постачальників ресурсів сільськогосподарського виробництва. Номінації конкурсу: «Кращий виробник сільськогосподарської техніки», «Кращий виробник агрохімічної продукції», «Кращий виробник насіння сільськогосподарських культур» і «Краща компанія-дилер у сфері ресурсного забезпечення АПК України». Методологія опитування: телефонне інтерв’ю з керівником/головним агрономом/головним інженером сільськогосподарського підприємства. Похибка вибірки при опитуванні 1000 респондентів ±3%.

Додаткова інформація за тел. УКАБ: +380 44 201-49-50

E-Mail: [email protected]

www.agribusiness.kiev.ua

Прес-служба «Українського клубу аграрного бізнесу»

 




  • БЕЙКЕР ТІЛЛІ УКРАЇНА
  • Agroresurs
  • AMAKO
  • Лімагрейн
  • Zeppelin
  • Amazone
  • LNZ Group
  •  Agricom Group
  • horsch
  • uahk
  • Сygnet
  • Syngenta
  • Agco
  • Agroregion
  • Eridon
  • MHP
  • Maschionet
  • Maisadour
  • Козятинський м’ясокомбінат
  • DuPont Pioneer
  • Вінницька аграрно-промислова група
  • Agroscop
  • Agrimatco
  • NCH Advisors
  • Continental farmers Group
  • credit agricole
  • claas
  • john deer
Вітаємо! Ви підписались на новини порталу Ukab