Вам був надiсланий лист з новим паролем Дякуємо за реєстрацiю. Ваш запит буде розглянуто у найближчий час.
10 Грудня 2018

Новини

06.12.2018

Ucab Рада ухвалила євроінтеграційний закон про маркування

УКАБ вітає ухвалення Верховною Радою законопроекту №8450 «Про інформацію для споживачів щодо харчових продуктів». За проект у другому читанні та в цілому проголосували 231 парламентар.

Підписання закону стало важливим кроком на шляху гармонізації законодавства України із законодавством ЄС та виконанню зобов’язань України у сфері санітарних та фітосанітарних заходів в рамках Угоди про асоціацію України та ЄС.

Його метою є забезпечення належного рівня захисту здоров’я та інтересів споживачів, їх поінформованості, встановлення засобів гарантування права споживачів на інформацію та процедури надання інформації про харчові продукти. Також закон матиме вплив на бізнес, оскільки поширюється на всіх операторів ринку харчових продуктів та всі етапи харчового ланцюга, якщо така діяльність підпадає під вимогу надання споживачам інформацію про харчові продукти.

«По-перше, прийняття законопроекту дозволить споживачам  отримувати повну інформацію про склад продукту, вміст тих чи інших інгредієнтів, що впливають на здоров’я людей. По-друге, контроль зі сторони державних структур стане більш систематизований. По-третє, це вплине на роботу операторів ринку, оскільки є вже уніфіковані правила в єдиному комплексному документі, який спрощує їхню роботу і з огляду на те, що  це євроінтеграційний закон – він спрощує доступ українських виробників харчової продукції до ринків Європи», - прокоментував Олег Нестеров, фахівець УКАБ з питань співпраці з органами державної влади.

Зокрема, закон містить вимоги щодо виділення алергенів, передбачає збільшення шрифту на етикетці, зазначення країни чи місця походження харчового продукту, інформуванню про замороження чи розмороження продукту, перелік усіх інгредієнтів, надання інформації про поживну цінність. Документ стосується не лише маркування на етикетках, а й будь-якої інформації про харчовий продукт, яка надається через рекламу, Інтернет або просто повідомляється споживачеві під час продажу, у т. ч. в місцях громадського харчування.




  • БЕЙКЕР ТІЛЛІ УКРАЇНА
  • Agroresurs
  • AMAKO
  • Lozova Machinery
  • Лімагрейн
  • Zeppelin
  • GrainAlliance
  • HTI
  • CHS
  • Quivogne
  • Global Chemical Group
  • Amazone
  • Goodvalley
  • IMMER Group
  • kws
  • LNZ Group
  •  Agricom Group
  • Агроріск
  • Райффайзен Банк Аваль
  • horsch
  • Phosagro
  • uahk
  • Сygnet
  • Syngenta
  • Svarog
  • Agco
  • Lembke
  • Agroregion
  • ugt
  • Agroswit
  • Mriya
  • Eridon
  • Monsanto
  • MHP
  • Maschionet
  • Maisadour
  • Козятинський м’ясокомбінат
  • DuPont Pioneer
  • Вінницька аграрно-промислова група
  • Alfabank
  • Agroscop
  • Agroros
  • Agrimatco
  • Avgust
  • NCH Advisors
  • Crop Life International
  • Continental farmers Group
  • AgroGeneration
  • credit agricole
  • danone
  • claas
  • john deer