Вам був надiсланий лист з новим паролем Дякуємо за реєстрацiю. Ваш запит буде розглянуто у найближчий час.
17 Травня 2024

Новини

27.01.2012

Аграрії Східного регіону проявляють лояльність при виборі виробників насіння, агрохімії та сільгосптехніки

Результати опитування в рамках щорічного конкурсу «АГРОБРЕНД», який проводиться спільно Асоціацією «Український клуб аграрного бізнесу» (УКАБ) та Київським Міжнародним Контрактовим Ярмарком, свідчать про схильність сільгоспвиробників на Сході України надавати перевагу перевіреним часом брендам.

За результатами опитування аграріїв у Запорізькій, Луганській, Донецькій, Дніпропетровській та Харківській областях лідери серед виробників насіння, сільськогосподарської техніки та агрохімічної продукції не змінилися. Лише компанія Райз, що минулого року була визнана переможцем у номінації «Краща компанія-дилер у сфері ресурсного забезпечення АПК України»,  віддала лідерство компанії Ерідон, першість якої визнали 19% респондентів.

Компанії прагнуть до вищої ефективності виробництва, яка неможлива без якісного насіння, агрохімії та техніки, тому обирають оригінальні препарати та високоврожайні гібриди, при цьому також зменшуючи ризики присутні в аграрному виробництві. Найбільш відомими серед виробників насіння знову визнані компанії Syngenta (43%), Pioneer (38%) та Monsanto (18%), які лише зміцнили свої позиції у порівнянні з минулим роком. Лідерами серед виробників агрохімії залишилися компанії Syngenta та Bayer, популярність продукції яких становить 29% та 21% відповідно. Кращим виробником сільськогосподарської техніки аграрії назвали компанію John Deere, яка отримала 38% голосів респондентів.

Ключовими факторами успіху перелічених брендів є наявність розгалуженої мережі дилерів, які пропонують швидке і якісне післяпродажне обслуговування, технологічний супровід застосування їхньої продукції, консультують сільгоспвиробників з приводу оптимальних схем застосування їхньої продукції, організовують поїздки на демо-поля, а також пропонують широкий спектр інших послуг.

«Приємно також зазначити, що вітчизняні бренди були відзначені не лише серед дилерів, а потрапили до сімки кращих по всіх номінаціях. Зокрема аграрії відзначили техніку Харківського та Білоцерківського тракторних заводів, агрохімічні засоби компанії Агросфера та насіння від Сади України», - коментує Ірина Кулик, менеджер проектів агенції AgriSurvey УКАБ.

Церемонія нагородження переможців конкурсу «АГРОБРЕНД» відбудеться в рамках виставки «ІнтерАГРО-2012» 7 лютого 2012 року о 13.00 в конференц-залі № 2 Павільйону № 3.

Довідка: Конкурс «АГРОБРЕНД» заснований Асоціацією «Український клуб аграрного бізнесу» спільно з ТОВ «Київський Міжнародний Контрактовий Ярмарок» у 2009 р. Мета конкурсу полягає у формуванні і розвитку обізнаності з брендами, об’єктивна оцінка ефективності маркетингової політики ресурсних компаній, вивчення динаміки ринку та змін у вимогах споживачів. За результатами конкурсу відбувається нагородження найуспішніших брендів серед постачальників ресурсів сільськогосподарського виробництва: «Кращий виробник сільськогосподарської техніки»,«Кращий виробник агрохімічної продукції», «Кращий виробник насіння сільськогосподарських культур»і «Краща компанія-дилер у сфері ресурсного забезпечення АПК України». Методологія опитування: телефонне інтерв’ю з керівником / головним агрономом / головним інженером сільськогосподарського підприємства. Похибка вибірки при опитуванні 1000 респондентів ± 3%.




  • БЕЙКЕР ТІЛЛІ УКРАЇНА
  • Agroresurs
  • AMAKO
  • Лімагрейн
  • Zeppelin
  • Amazone
  • LNZ Group
  •  Agricom Group
  • horsch
  • uahk
  • Сygnet
  • Syngenta
  • Agco
  • Agroregion
  • Eridon
  • MHP
  • Maschionet
  • Maisadour
  • Козятинський м’ясокомбінат
  • DuPont Pioneer
  • Вінницька аграрно-промислова група
  • Agroscop
  • Agrimatco
  • NCH Advisors
  • Continental farmers Group
  • credit agricole
  • claas
  • john deer
Вітаємо! Ви підписались на новини порталу Ukab