UCAB Online на тему: “Роль маркетингу в аграрному бізнесі та як він змінюється у зв'язку з кризою”
Асоціація “Український клуб аграрного бізнесу” спільно з агенцією UCABevent та освітньою програмою “Агрокебети” запрошують на онлайн-семінар “Роль маркетингу в аграрному бізнесі та як він змінюється у зв'язку з кризою”.
Дата: 1 квітня, 14:00
Місце: онлайн-семінар
Модератор:
Анатолій Циркун, Генеральний директор, UCABevent; Керівник освітньої програми “Агрокебети”
Спікер:
Юлія Каменєва, Директор з маркетингу, LNZ Group; Ментор освітньої програми “Агрокебети”
Чому варто взяти участь в онлайн-семінарі?
1. Щоб дізнатися, чи буде існувати маркетинг взагалі і, зокрема в агро?
2. Яким потрібно бути маркетологом, щоб криза не впливала на тебе?
3. Які інструменти маркетингу варто використовувати в звичайному режимі, а яким – постійно навчатися, щоб завжди бути готовим до кризи?
4. Чому не треба скорочувати ресурси на маркетинг, особливо в кризові моменти?
5. А – адаптація, Г – гнучкість. Яким чином вони впливають на маркетинг?
Ключові питання до обговорення під час онлайн-семінару:
1. Навіщо маркетинг з'явився в агробізнесі та яку роль відіграє?
2. Які інструменти використовувалися до цього і що змінилося з кризою?
3. Антикризові інструменти маркетингу.
4. Нова ера маркетологів. Які навички потрібні "новим" маркетологам в кризу і після неї?
5. Чи остаточне "помре" класичний маркетинг під час кризи?
6. Де взяти натхнення маркетологам?
УЧАСТЬ У ЗАХОДІ – БЕЗКОШТОВНА,
ЗА УМОВИ ПОПЕРЕДНЬОЇ РЕЄСТРАЦІЇ