Вам був надiсланий лист з новим паролем Дякуємо за реєстрацiю. Ваш запит буде розглянуто у найближчий час.
18 Квітня 2024

Новини

07.12.2022

Ucab Роман Сластьон: “Аграрії потребують нижчої та стабільної ціни на користування вагонами-зерновозами”

7 грудня 2022 року відбувся онлайн-тренінг "Залізнична логістика: до чого готуватися аграрію", під час якого агровиробники, трейдери та провідні експерти галузі обговорили, чи можливо покращити ситуацію з вивезенням зерна через західний кордон.

За словами генерального директора УКАБ Романа Сластьона, основною проблемою для сільгоспвиробників є те, що вартість логістики в пікові періоди з’їдає дві третини від ціни агропродукції.

Нагальна потреба транспортувати свою продукцію обумовлена низькою вартістю продукції на вітчизняному ринку. Якщо раніше різниця між внутрішньою та світовою ціною була невеликою – до 30$ на тоні, то наразі вона зросла до 180-200$ на тоні. Водночас, тарифи на перевезення збільшилися в усьому ланцюжку логістики (як автологістика, так і перевалка на залізниці та в портах), продемонструвавши на одних етапах зростання вдвічі, на інших трохи більше. Однак, велику частину в цьому ланцюжку складає залізниця, яка допомагає транспортувати близько 1 млн т щомісячно.  

Нещодавнє збільшення фактичної ставки за користування вагоном-зерновозом на 53% з 2817 грн/добу до граничного рівня 4300 грн/добу та зменшенням швидкості перевезення зерна на 45%, що впливає на кількість діб перевезення, суттєво підвищило мінімальну планку доступності вагонів-зерновозів “Укрзалізниці”. Така цінова політика не є ринковою: на аукціонах 6 грудня лише 24% з вагонів, що були виставлені з боку УЗ, були розторговані. Ні сільгоспвиробники, ні трейдери не готові наразі платити таку вартість логістики.

Оскільки, “Укрзалізниця” не може оперативно відреагувати та знизити планку, щоб вагони-зерновози користувалися попитом, то така негнучкість з боку УЗ не дає компанії повністю реалізовувати свій потенціал з оренди вагонів. 

“Найголовнішим очікуванням аграріїв сьогодні є нижча та стабільніша ціна на користування вагонами-зерновозами. Бо зараз ми бачимо серйозні коливання по вартості, коли ж аграріям необхідна більш прогнозована вартість задля розуміння їх можливостей щодо транспортування продукції”, – зазначає Роман Сластьон.  



 




  • БЕЙКЕР ТІЛЛІ УКРАЇНА
  • Agroresurs
  • AMAKO
  • Лімагрейн
  • Zeppelin
  • Amazone
  • LNZ Group
  •  Agricom Group
  • horsch
  • uahk
  • Сygnet
  • Syngenta
  • Agco
  • Agroregion
  • Eridon
  • MHP
  • Maschionet
  • Maisadour
  • Козятинський м’ясокомбінат
  • DuPont Pioneer
  • Вінницька аграрно-промислова група
  • Agroscop
  • Agrimatco
  • NCH Advisors
  • Continental farmers Group
  • credit agricole
  • claas
  • john deer
Вітаємо! Ви підписались на новини порталу Ukab