Вам був надiсланий лист з новим паролем Дякуємо за реєстрацiю. Ваш запит буде розглянуто у найближчий час.
29 Березня 2024

Новини

09.07.2020

Ucab Давиденко Дмитро: “Криза стала каталізатором зміни в мисленні та підходах ведення аграрного бізнесу”

Давиденко Дмитро, генеральний директор Amazone Україна, в особистому інтерв'ю розповів про політику компанії Amazone в умовах коронакризи та ситуацію, яка склалась на ринку техніки України. 

- Як ваша компанія витримала удар коронакризи і як цей форс-мажор позначився на економіці підприємства?

- Як такого впливу коронакризи на діяльність нашої компанії  ми не відчули, тому що в цілому робота йшла по плану.

Єдине, під час карантину для себе усвідомили той факт, що частину роботи можна робити віддалено. В компанії було налагоджено процеси віддаленої роботи, і в майбутньому від цього буде лише користь, тому що питання прив’язаності людей при виконанні роботи до робочого місця вже не настільки актуальне.

Глобально ми нічого не змінювали, скорочень не було, лише частина робітників, які ведуть операційну діяльність, пішла працювати на віддалений режим. Продовжував працювати  відділ продажів та спеціалісти з сервісу в полях з клієнтами, оскільки посівну кампанію ніхто не відміняв. 

Були відчутні зміни в роботі, які не пов’язані з коронавірусом, а з тим, що не було зрозуміло, як буде складатись ринок землі та яка буде ціна на продукцію. Ця тенденція спостерігалась насамперед серед агрохолдингів, які змістили купівлю деяких продуктів на друге півріччя.  Але вже зараз ми бачимо позитивні тенденції з цього приводу.   

- Яких змін зазнала структура компанії після випробування кризою?

- Структурно ми не змінилися, але трохи переглянули функціонал деяких позицій та почали більш активно використовувати онлайн наради. Наразі ми в основному зосереджені на змінах нашої комерційної та маркетингової політики. Для нас цей рік дуже важливий також тому,  що ми багато змінюємо в наших підходах до роботи в Україні. Це стосується в першу чергу покращення сервісу. В широкому розумінні цього слова. Це і рівень кваліфікації персоналу, нашого та партнерів, і швидкість реакції сервісу на наявність запасних частин, і якість презентації наших технологій для аграріїв. Техніка Amazone одна з найбільш інноваційних. Концепція 3С (cost cutting concept) дозволяє суттєво зменшити витрати на виробництво та отримати кращі результати. Але ми маємо доводити це не на словах.  Тому і зосередили основні зусилля на покращенні сервісного покриття, будівництві нового сервісно-навчального центру і т.п. Криза кризою, але ми не живемо одним роком. Наша стратегія більш далекоглядна, тому інвестиції та розвиток компанії в Україні не дуже залежать від тих тимчасових факторів, що впливали на ринок цього року. 

- Як криза вплинула ринок техніки загалом?

- Взагалі 2020 рік не простий і просіданню продажів передувало багато факторів: як політичних, так і економічних. Вихід з цієї ситуації простий – криза згодом мине, оскільки стає більш зрозуміла картинка з ринком землі і багато спекуляцій в цьому напрямку закінчаться. Зрозуміло, що у компаній буде перегляд інвестиційних планів і всі будуть рухатись шляхом оптимізації. Але в загальному – для тих компаній, які займають активну позицію по впровадженню нових технологій, відкриються нові можливості на ринку.  Виходячи з реакції наших клієнтів, вони зараз розглядають інвестиції в купівлю техніки, але все більш важливим стає питання вибору технологічного продукту. Такі продукти дорожчі, але в перспективі вони дозволяють знизити витратну частину та підвищити рентабельність бізнесу. Ми бачимо, як змінюється парадигма мислення клієнтів, оскільки раніше всі вважали, що купувати дорогу техніку невиправдано. Зараз вони вже оцінюють, яка вигода від купівлі того чи іншого продукту, де технології дозволять зекономити ресурси та дадуть додаткові перспективи для розвитку, тому до інвестицій в техніку підходять більш зважено.

Тим більше, в умовах того, що країна переживає критичні погодні умови, яких не було ніколи раніше. Це також змусило багато агрономів та технологів думати, куди рухатись далі, щоб отримувати результати та убезпечувати себе.

Часи, коли аграрії просто купували технику, минули. Зараз на перше місце вийшло питання технології. Ми, як виробники, повинні допомагати з пошуком рішень по подальшому розвитку, а тому в-першу чергу самі маємо тестувати та знаходити відповіді на питання, які постають перед аграріями все гостріше.  Криза стала каталізатором зміни в мисленні та підходах ведення аграрного бізнесу. Для нашої компанії, як однієї з найбільш інноваційних на ринку, те що відбувається – однозначно плюс.

‑ Яким чином ви визначаєте, чи підходить людина для посади? Як вимірюєте ефективність працівників компанії?

- Кожній посаді та категорії є своя оцінка ефективності. Для мене важливо, щоб кожна людина на своєму місці була трохи підприємцем. Цю ідеологію хочу привити всім своїм співробітникам. Є категорія людей, які виконують лише чітко поставлені завдання, так звані виконавці. Я в своїй команді хочу бачити людей, яким не потрібно постійно давати вказівки, і оцінюю їх роботу по готовому результату з проміжними етапними перевірками по якості згідно стандартів компанії. Не менш  важливим фактором для оцінки ефективності співробітника є те, наскільки він може самостійно вирішувати питання та керувати процесом. Ефективний співробітник має не боятись приймати рішення в рамках своїх повноважень та нести відповідальність. Навіть, якщо прийняте рішення було частково помилковим, замість покарання, ми розбираємо з співробітником ситуацію, щоб він сам прийшов до оптимального результату. Згодом кількість помилок зменшується, а ефективність співробітників зростає. Але досить серйозно стежимо, щоб у прийнятті рішень, співробітники чітко пам'ятали і не виходили за рамки своїх повноважень.   

- Які цінності для компанії найважливіші?

- Цінності компанії Amazone ґрунтуються на трьох складових: співробітники, партнери та клієнти компанії. 

Amazone є сімейною компанією, яка вже багато поколінь ставить в пріоритеті комфорт роботи для своїх співробітників, та робить все, щоб вони працювали довго в компанії та постійно розвивались.

Є таке поняття, як барометр задоволеності брендом, коли всіх співробітників, партнерів і  аграріїв запитують, яким брендом вони задоволені більше всього, це стосується багатьох аспектів: продуктів, якості обслуговування тощо. За останні 5 років бренд Amazone в Німеччині піднявся з 4 на 2 місце після бренду Fendt. Такого ж результату хочемо досягнути і в Україні. Людям має подобатись працювати в компанії, а партнерам, в свою чергу – працювати з нами.     

- Чого очікуєте від такої масштабної події як УКАБ Агротехнології?

- УКАБ Агротехнології - це майданчик для того, щоб познайомити найбільші підприємства України з новими продуктами та технологіями. Відвідувачі події є нашими партнерами та клієнтами, в яких вже є наші продукти, які вони знають, тому в рамках події плануємо презентувати оновлений самохідний обприскувач та  нову дискову борону. 

Також подія є чудовою можливістю для діалогу з аграріями, обміну досвідом, очікуваннями та побажаннями.  




  • БЕЙКЕР ТІЛЛІ УКРАЇНА
  • Agroresurs
  • AMAKO
  • Лімагрейн
  • Zeppelin
  • Amazone
  • LNZ Group
  •  Agricom Group
  • horsch
  • uahk
  • Сygnet
  • Syngenta
  • Agco
  • Agroregion
  • Eridon
  • MHP
  • Maschionet
  • Maisadour
  • Козятинський м’ясокомбінат
  • DuPont Pioneer
  • Вінницька аграрно-промислова група
  • Agroscop
  • Agrimatco
  • NCH Advisors
  • Continental farmers Group
  • credit agricole
  • claas
  • john deer
Вітаємо! Ви підписались на новини порталу Ukab